Ο Ridley Scott μπορεί να είχε καθιερωθεί ως δάσκαλος επιστημονικής φαντασίας με το Blade Runner, να άφησε το στίγμα του στην ταινία περιπέτειας με την Thelma & Louise και να ασχολήθηκε με δραματικές βιογραφικές ταινίες με τον επερχόμενο House of Gucci, αλλά υπάρχει ένα είδος ταινιών που δεν μπορεί φαίνεται να συμβιβάζεται με: υπερήρωες υπερπαραγωγές. Σε μια νέα συνέντευξη στο Deadline, ο διάσημος σκηνοθέτης του The Last Duel εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του εναντίον αυτής της κατηγορίας, θεωρώντας ότι είναι «βαρετό σαν σκατά».
Ο Scott κατά κάποιο τρόπο ασχολήθηκε με τους υπερήρωες της μεγάλης οθόνης ενώ μιλούσε για το Kitbag - την επερχόμενη ταινία του βασισμένη στον Ναπολέοντα Βοναπάρτη - και πώς το είδωλό του, ο Stanley Kubrick, δεν κατάφερε ποτέ να ολοκληρώσει την επική ταινία του Ναπολέοντα που φιλοδοξούσε να κάνει. «Νιώθω ότι δεν μπορείς να κάνεις τον Ναπολέοντα σε μία μάχη», είπε ο Σκοτ. «Λοιπόν, το περιόρισα σε αυτό το [περιορισμένο σενάριο]. Σχεδόν πάντα, οι καλύτερες ταινίες οδηγούνται από τους χαρακτήρες, και μετά από αυτό θα φτάσουμε στους υπερήρωες, αν θέλετε, γιατί θα το συντρίψω. Θα το τσακίσω. Είναι βαρετοί σαν σκατά… Τα σενάρια τους δεν είναι καθόλου καλά».
htt://youtu.be/2iBFmKlO4BY
Ωστόσο, ο Scott έχει έναν ευρύ ορισμό του «υπερήρωα». Αναγνώρισε ότι το αριστούργημα του 1979, το Alien, τοποθέτησε τη σταρ Sigourney Weaver ως υπερήρωα. «Νομίζω ότι έχω κάνει τρεις υπέροχες ταινίες με υπερήρωες σε σενάριο», συνέχισε, αναφέροντας επίσης το Gladiator του 2000. «Λοιπόν, γιατί οι ταινίες με υπερήρωες δεν έχουν καλύτερες ιστορίες; Συγνώμη. Κατέβηκα από τη ράγα, αλλά εννοώ, άντε. Σώζονται κυρίως από ειδικά εφέ και αυτό γίνεται βαρετό για όλους όσους εργάζονται με ειδικά εφέ, αν έχετε τα χρήματα.»