Από τον Δημητρη Μαγιάννη
Τα πρόσφατα βραβεία της country με αστέρια όπως η Miranda Lambert και ο Kenny Chesney και άλλα της pop όπως η Meghan Trainor ή η Arianna Grande τόνισαν πόσο έχει μικρύνει η απόσταση στα δύο είδη. Ο Alan Jackson το σχολίασε το 1994 με το τραγούδι “Gone Country”, διακομωδώντας όσους πήγαιναν στο Nashville για να γράψουν τραγούδια, με την εμπειρία που είχε αποτυγχάνοντας στη Νέα Υόρκη σαν τραγουδιστής και στο Λος Άντζελες σαν παραγωγός. Αυτό όμως συμβαίνει πριν από τη δεκαετία του ’90.
Ο RayCharles ηχογράφησε το “Modern Sounds In Country And Western Music” το 1962. Ο Bob Dylan κυκλοφόρησετο Nashville Skyline το 1969. Οι Rolling Stones το “Wild Horses” το 1971. Υπάρχει όμως και η αντίθετη πορεία. Η Taylor Swift είναι το τελευταίο παράδειγμα. Ο στιχουργός της country και ραδιοφωνικός παραγωγός Gerry House στο βιβλίο του “Country Music Broke My Brain” ισχυρίζεται ότι ο διαχωρισμός είναι υπερβολικός: «ακούω σε όλη μου την καριέρα για τα ωραία τραγούδια του παρελθόντος που δεν υπάρχουν πια. Για την ακρίβεια, η PatsyCline ήταν μία σταρ της pop που βρισκόταν στο Nashville. Κανείς δεν έκανε τότε τέτοιους διαχωρισμούς».