Τεράστια η συμβολή του στην μουσική κουλτούρα της χώρας μας με δεκάδες αξιόλογα τραγούδια και μια σειρά από αξιόλογα άλμπουμ, όμως εδώ και μερικά χρόνια κάνει τόσο υπερβολική χρήση της δυνατότητας προβολής που του δίνει το μέγεθος του ονόματος του σε βαθμό που εμένα τουλάχιστον με κουράζει, όπως και μερικούς από τους φίλους μου που έχουν σχέση με το Ελληνικό τραγούδι.
Βλέπεις το πρόγραμμα του φεστιβάλ Άνω Ραχούλας και έχει παρουσία ο Κύριος Μαϊντανός, βλέπεις ποιος παίζει στο Ηρώδειο, στην Ρεματιά, παντού έχει παρουσία ο Κύριος Μαϊντανός ο οποίος στο παρελθόν απείχε από τα κοινά ακόμα και για δεκαετίες.
Ίσως οι οικογενειακές υποχρεώσεις που έχει πια να τον πιέζουν για να εξασφαλίσει μερικά χρήματα για να ζήσει, αν και πρέπει να έχει αρκετά που τα απέκτησε βέβαια με την αξία του και να ναι καλά.
Μου λένε ότι μιλάω και φέρομαι μερικές φορές επιθετικά στον τρόπο που ζητάω την βοήθεια σας, αλλά όταν ερχόμουν σε επαφή με όλους τους μεγάλους δήμους της χώρας για να διαφημίσουν τις εκδηλώσεις τους έπαιρνα υποσχέσεις, αλλά ποτέ κανείς δεν έβαλε, τα δίνουν πάντα στους Κύριους Μαϊντανούς, εμείς με 3.000.000 μοναδικούς επισκέπτες τον μήνα μερικές φορές, βάσει του Google δεν τους κάναμε, ΄έχει όλο το κατεστημένο ένα τρόπο επικοινωνίας που τα βρίσκουν μια χαρά.
Ποιος ο λόγος να παίζεις Κύριε Μαϊντανέ ακόμα και 2 φορές την εβδομάδα σε μία ΄μικρή χώρα όπως η Ελλάδα;
Να δούμε το πρόγραμμα σου, μία δύο, άντε τρεις φορές, αλλά έχεις γίνει κουραστικός και άλλαξες δήθεν και τα πολιτικά σου πιστεύω ώστε να γίνεις αποδεκτός και από άλλος πολιτικούς χώρους, εντάξει όχι ότι ποτέ ήσουν πολιτικό αστέρι, εκμετάλλευση του ονόματος σου έκανες όπως πολλοί άλλοι. στην χώρα που αν και το κουτόχορτο είναι πια πολύ ακριβό, όλοι το προτιμούν.
Σκεφτείτε να έπαιζαν κάθε εβδομάδα οι Rolling Stones 2 φορές στην Αγγλία, που είναι και νεότεροι του, θα τους είχαν σιχαθεί και ας είναι οι Rolling Stones, εδώ αυτός είναι το Talk Of The Town πετάει και μερικές τσιτάτες δηλώσεις και δένει το γλυκό.
Ο μαϊντανός πάντως είναι ένα βότανο που ευδοκιμεί ιδιαίτερα στον χώρο της τέχνης, στο θέατρο, στον κινηματογράφο, στην τηλεόραση στην αξιοποίηση λογοτεχνών, πάντα οι μαϊντανοί έχουν τον πρώτο λόγο περιορίζοντας όλους τους άλλους που είναι νεότεροι σε ηλικία.