Κριτική της νέας ταινίας του Jose Padilha «(7 days in) Entebbe»

Κριτική της νέας ταινίας του Jose Padilha «(7 days in) Entebbe»

Από τον Κωστή Δ. Μπίτσιο

«(7 days in) Entebbe»
6/10

Αποτυγχάνει να ενθουσιάσει το φιλμ 51χρονου Βραζιλιάνου σκηνοθέτη Jose Padilha, γνωστού από τα RoboCop (2014) και Rio, I Love You (2014), αλλά και τα τηλεοπτικά Narcos (2015) και The Mechanism (2018) παρά και την συμβολή του σεναριογράφου Gregory Burke του ’71 (2014) και του μοντέρ Daniel Rezende του City of God (2002). Η υπόθεση βασίζεται στην αεροπειρατεία εν έτει 1976 αεροσκάφους της Air France, που απογειώθηκε από το Τελ Αβίβ με προορισμό το Παρίσι. Ούτε οι καλοί πρωταγωνιστές της ταινίας Daniel Bruhl και Rosamund Pike μπορούν να εμφυσήσουν πάθος σε μία χιλιοειπωμένη ιστορία παρά το αναμφισβήτητο ταλέντο τους. Οι χαρακτήρες τους δυστυχώς ελέω σεναριογράφου μένουν μετέωροι – ειδικά αυτός της Pike – οπότε αντιλαμβάνεσαι ότι οι δημιουργοί εμπνεύστηκαν από την πραγματική ιστορία και αυτοσχεδίασαν, πλάθοντας παράλληλες αφηγήσεις, που δεν πείθουν ούτε συμπαρασύρουν τον θεατή.

Αυτό που σου μένει είναι η φιλότιμη και πρωτότυπη προσπάθεια ανάπτυξης της υπόθεσης μέσα από την παράλληλη δράση και χορογραφία μίας ομάδας χορού (Batsheva Dance Company), κάποιοι ανολοκλήρωτοι δεύτεροι ρόλοι (ο Denis Menochet, ο Nonso Anozie και ο Ben Schnetzer) και ο πολιτικός καιροσκοπισμός, όπως παρουσιάζεται μέσα από τους χαρακτήρες του Yitzhak Rabin (Lior Ashkenazi), του Shimon Peres (0 Eddie Marsan του Ray Donovan) και του Amos Eiran (ο Peter Sullivan του Marcella).

Trivia: Την μουσική συνέθεσε ο Rodrigo Amarante του Narcos.

Το φιλμ κυκλοφορεί στις 16 Αυγούστου 2018 από την Spentzos.