Εδώ και αρκετά χρόνια η επιτυχία στο Ελληνικό τραγούδι είναι αποκλειστικό θέμα των μεγάλων σε ηλικία καλλιτεχνών οι οποίοι εκτός από το μεγάλο ταλέντο τους έχουν πια και εξαιρετικές σχέσεις με τα ΜΜΕ και μονοπωλούν την επικαιρότητα σε τηλεόραση, τύπο και ραδιόφωνο
Η μόνη πηγή με νέους καλλιτέχνες είναι τα τηλεοπτικά reality στα οποία όμως δεν συμμετέχουν μόνο νεαροί, ενώ και οι κριτές σχεδόν πάντα, για να εντυπωσιασθεί το κοινό είναι μέρος του κατεστημένου.
Το Ελληνικό τραγούδι αργοπεθαίνει χωρίς τα νέα ταλέντα να έχουν την ευκαιρία να αποδείξουν την αξία τους.
Αυτό δεν είναι τωρινή εξέλιξη, στην Ελλάδα θα μπορούσα να πω ότι πήρε τεράστιες διαστάσεις από την δεκαετία του '70 και την μεταπολίτευση χάρις στις πιέσεις και τις γνωριμίες των καλλιτεχνών με τα ΜΜΕ και τους πολιτικούς.
Όλοι αυτοί που τότε ήταν στην τρίτη δεκαετία της ζωής τους συνεχίζουν ακόμα μνα είναι στην κορυφή της επικαιρότητας, όχι ότι δεν το αξίζουν, αλλά δεν μένει χώρος δράσης, ούτε καν για να ηχογραφήσουν οι νέοι καλλιτέχνες, πόσο μάλλον το να παιχθούν τα τραγούδια τους ή να γράψει κάτι κάποιος γι' αυτούς.
Πήγε λέει ο Μητσοτάκης να δει την Μαρινέλλα και λέγαμε με τον Πετρίδη, όταν η Μαρινέλλα ήταν ήδη πρώτο όνομα δίπλα στον Καζαντζίδη ήταν γύρω στα 20της χρόνια όπως και η Μοσχολιού, ο Ξαρχάκος, ο Νταλάρας, ο Πάριος, η Αλεξίου, όλα τα σημερινά αστέρια, πόσους 20ρηδες καλλιτέχνες ξέρετε σήμερα;
Αυτό είναι καθαρά Ελληνικό φαινόμενο αφού είμαστε η χώρα της διαπλοκής, οι ξένοι βγάζουν συνέχεια Olivi Rodrigo, Billie Eilish, Taylor Swift, δεν σταματάει η παραγωγή, εδώ κι αυτοί που πάνε να κάνουν κάτι έχουν περάσει τα 35, πχ Καραπατάκη, Σάττι, θλίψη.
Θα μου πεις μόνο στη μουσική συμβαίνει αυτό, τι να πω θα θυμηθώ τον Ζωρζ Πιλαλί 'και κλάμα η Κυρία'.
Δεν είναι ότι αντιπαθώ τους μεγάλους του τραγουδιού μας που παίρνουν όλες τις συναυλίες, αλλά όλοι περιφρονούν τους νέους, ραδιόφωνα, εταιρείες, ΜΜΕ. Αργά η γρήγορα το τραγούδι μας θα βρεθεί σε ακόμα χειρότερη κατάσταση.