Τόλης Βοσκόπουλος - Ζωή Λάσκαρη: Η γνωριμία, ο θρυλικός έρωτας & το "σκοτεινό" καλοκαίρι του '73
Ο Τόλης Βοσκόπουλος και η Ζωή Λάσκαρη έζησαν έναν θυελλώδη έρωτα από το 1970 έως το 1973.
Ο Τόλης Βοσκόπουλος αγαπήθηκε πολύ από τις γυναίκες, αλλά κι εκείνος τις αγάπησε το ίδιο. Ο "Πρίγκιπας" του ελληνικού τραγουδιού, έφυγε από κοντά μας για να ταξιδέψει στη γειτονιά των αγγέλων, αφήνοντας πίσω του πλούσια παρακαταθήκη για να τον θυμόμαστε για πάντα.
Η ζωή του Τόλη Βοσκόπουλυ ήταν μυθιστορηματική, γεμάτη επιτυχίες, αλλά και μεγάλους έρωτες και πάθη. Ο σπουδαίος ερμηνευτής παντρεύτηκε τρεις φορές, όμως η σχέση του που έγραψε τη δική της ιστορία στη δεκαετία του 1970, κάνοντας τους φωτογράφους και τους δημοσιογράφους να τους κυνηγούν παντού, δεν ήταν άλλη από αυτή με τη Ζωή Λάσκαρη.
Οι δυο τους έζησαν έναν θυελλώδη έρωτα από το 1970 έως το 1973. Η γνωριμία τους έγινε στα γυρίσματα της ταινίας "Μαριχουάνα Στοπ", του Γιάννη Δαλιανίδη. Και ποιος δεν θυμάται τη σκηνή που ο Τόλης Βοσκόπουλος τραγουδά την πασίγνωστη επιτυχία του "Το φεγγάρι πανωθέ μου" και η Ζωή Λάσκαρη χορεύει.
Βοσκόπουλος - Λάσκαρη: Η γνωριμία, ο θυελλώδης έρωτας και ο επεισοδιακός χωρισμός
Το καλοκαίρι του '70 ο σκηνοθέτης Γιάννης Δαλιανίδης αποφασίζει να κάνει ένα όνειρο του πραγματικότητα με το ανέβασμα ενός μουσικού έργου στο θέατρο. Με πρωταγωνίστρια τη Ζωή Λάσκαρη στην πρώτη εμφάνιση της σε αθηναϊκή σκηνή και ένα εκλεκτό καστ ηθοποιών, ανεβάζει το γνωστό μιούζικαλ "Μαριχουάνα Στοπ" σε μουσική του Μίμη Πλέσσα και την συμμετοχή του ειδώλου του λαϊκού τραγουδιού της εποχής Τόλη Βοσκόπουλου.
Την ίδια χρονιά συμπρωταγωνιστούν στο μιούζικαλ του Γιάννη Δαλιανίδη "Εραστές του ονείρου”. Η γνωριμία των δύο καλλιτεχνών θα εξελιχθεί σύντομα σε ένα δυνατό έρωτα που θα απασχολήσει τον Τύπο και τα μέσα με εκτενή αφιερώματα, συνεντεύξεις και αμέτρητα εξώφυλλα για τα επόμενα τρία χρόνια.
Ο δημοσιογράφος και συλλέκτης, Άρης Λουπάσης, δημοσιεύοντας παλαιότερα μία σπάνια φωτογραφία του ζευγαριού, από τη Θεσσαλονίκη το 1971, έγραφε χαρακτηριστικά: "Ο Τόλης Βοσκόπουλος με τη Ζωή Λάσκαρη το 1971 στα χρόνια του μεγάλου έρωτά τους και στο απόγειο της καριέρας τους απολαμβάνουν τις ομορφιές της Θεσσαλονίκης με πλήθος θαυμαστών να εκφράζει με τρόπο συγκινητικό την αγάπη στο πρόσωπό τους.
Την περίοδο αυτή ο δημοφιλής ερμηνευτής διαμένει στην Καβάλα με την ηθοποιό να τον επισκέπτεται συχνά για να παρακολουθήσει τα γυρίσματα της νέας ταινίας του με τίτλο 'Αδέρφια μου Αλήτες Πουλιά' που γίνονται στην Δράμα και την ίδια να συζητάει με εκπροσώπους Γερμανοισραηλινής παραγωγής για μια νέα ταινία που τελικά δεν θα πραγματοποιηθεί. Όπως αναφέρεται στον Τύπο της εποχής, σε κάποια επιστροφή του από Δράμα προς Καβάλα θα τραυματιστεί ελαφρά μετά από σύγκρουση του αυτοκινήτου του το οποίο και θα υποστεί μεγάλες ζημιές".
"Τη Λάσκαρη τη γνώρισε όταν έπαιζαν μαζί στο 'Μαριχουάνα Στοπ'. Τότε τρελάθηκε ο άνθρωπος. Το παθαίνει αυτό οποιοσδήποτε όταν ερωτευτεί. Αυτό έπαθε όταν γνώρισε τη Ζωή. Και ξέχασε και σπίτι και δουλειά και συνεργάτες και τα πάντα και έφυγε μαζί της. Η Στέλλα η καημένη, τότε που έφυγε με τη Δούκισσα, προσπάθησε, έτρεξε, τον 'κυνήγησε' και τον κατάφερε να έρθει πίσω… [...]
Τρία χρόνια έρωτας, πάθος και λατρεία. Μα και τρέλα και στενοχώρια και αγωνία. Έρωτας τρελός, λοιπόν, για τη Λάσκαρη. Θεά την έβλεπε και θεά την ένιωθε. Ξανθή αγαπημένη Παναγιά. Πρέπει, όμως, να πω πάλι πως καμιά γυναίκα του, εκτός από τη Στέλλα, δεν του έδειξε αυτή την αφοσίωση, αυτή την αγάπη. Τρία χρόνια με τη Λάσκαρη, λοιπόν, έρωτας και πάθος και έκσταση. Οι εραστές του ονείρου. Του ονείρου που τελείωσε και έσβησε τόσο γρήγορα. Αν εξαρτιόταν από αυτόν, αυτό το όνειρο θα μπορούσε να ήταν ατελείωτο και παντοτινό και πραγματικό. Μα αφού άλλα ονειρευόταν αυτός και άλλα μελέταγε εκείνη, το όνειρο πήρε τέλος", είχε γράψει, μεταξύ άλλων, η αδελφή του τραγουδιστή, Παναγιώτα Βοσκοπούλου, στα απομνημονεύματά της.
"Και μια μέρα βρέθηκε ως συνήθως μόνος, πικραμένος, να κλαίει. Ήταν απαρηγόρητος. Είχε κλειστεί στον εαυτό του και δεν ήθελε να βλέπει άνθρωπο. Τόσο πολύ του είχε κοστίσει. Μεταξύ αυτών που του συμπαραστάθηκαν τότε ήταν και η Μαρινέλλα…".
Το καλοκαίρι του ’73 στην επιστροφή της από Αμερική όπου παρευρίσκεται σε μεγάλη περιοδεία του, η Λάσκαρη αποφασίζει να λήξει τη σχέση, με τον τραγουδιστή καταρρακωμένο να απομονώνεται στις καμπάνες στον "Αστέρα" της Γλυφάδας για να ξεπεράσει τον χωρισμό.
Η Κική Σεγδίτσα (σε παλαιότερο αφιέρωμα του Down Town) είχε μιλήσει για την ψυχολογική κατάσταση του Τόλη Βοσκόπουλου εκείνη την περίοδο: "Όταν ο Τόλης γύρισε από την Αμερική, πήγε στο σπίτι όπου έμεναν, στους πρόποδες του Λυκαβηττού και το έσπασε ολόκληρο. Έσκισε όλα τα φουστάνια, είχε μίσος. Και μετά εξαφανίστηκε από όλους μας. Μια μέρα τηλεφώνησα στο σπίτι της Ματούλας. Ήταν εκεί, τον βρήκα. Και μου λέει: 'Κική, τα διέλυσα όλα. Όλα έγιναν συντρίμμια. Ψυχή μου, αυτό στοίχισε όλη μου τη ζωή!'".
Τα επόμενα χρόνια πάντως, ο Τόλης Βοσκόπουλος και η Ζωή Λάσκαρη παρέμεναν δύο καλοί φίλοι, ενώ σε συνεντεύξεις τους εκφράζονταν πάντα ο ένας για τον άλλο με λόγια αγάπης, σεβασμού και θαυμασμού.