Παρακολουθωντας τις ταινιες της φετινης σεζον δεν ειναι μονο οτι ψαχνουμε για καινουριες καλες ταινιες που ειναι μετρημενες στα δακτυλα αλλα και για καινουριους δημιουργους.
 
Δυστυχως ειναι κριμα να περιμενουμε ακομα τις ταινιες των Γουντι Αλεν, αδερφων Κοεν, Κρονεμπεργκ, Σπιλμπεργκ, Σκορτσεζε, Χανεκε κλπ και αν το καλοσκεφτουμε εδω και τουλαχιστον εικοσι χρονια περιμενουμε παλι απο τους ιδιους για μια καλη ταινια.
 
Δηλαδη ποια ειναι η νεα γενια σκηνοθετων; Ακομα και ο Κριστοφερ Νολαν και ο Αρανοφσκι και ο Φιντσερ εχουν τουλαχιστον μια δεκαετια που γυριζουν ταινιες. Ανεξαρτητους σκηνοθετες που γυριζαν πολλες ελπιδοφορες ταινιες προηγουμενες δεκαετιες δεν υπαρχουν.
 
Τα blockbuster τα πιο πολλα ειναι αναμενομενα sequel, prequel, συμπαθητικα μερικα και μετρια. Αλλα και παλι για τις καλες ξενες ταινιες ποιος ενδιαφερεται, ποσοι ξερουν στην ελλαδα το spring breakers και το Mud; Γιατι το καλυτερο blockbuster στην ελλαδα το Star Trek ειχε λιγα εισιτηρια; Που ειναι η νεολαια; Τι εγινε το γουστο της; 
 
Παλια δεν υπηρχε ενημερωση, τωρα με το internet δεν υπαρχει δικαιολογια. Στην Ελλαδα το internet ειναι μονο facebook και youtube που μια χαρα ειναι και τα δυο, αλλα για ποια χρηση τα εχουμε .Η επανασταση γινεται παντα με τη νεα γενια μπροστα, μηπως η νεα γενια κοιμαται; 
 
Πετρος Θεοχαρης