-- JoomlaWorks "Disqus Comments (for Joomla)" (v3.7.0) starts here -->

 H  εμφάνιση της Miley Cyrus στα βραβεία του MTV δίπλα στον Robin Thicke απογείωσε την καριέρα της και την έφερε στην κορυφή της επικαιρότητας με πολλά δημοσιεύματα, συνεντεύξεις που την έκαναν γνωστή σε όλο το φάσμα ηλικιών των Αμερικανών που ταρακουνήθηκαν και έβαλαν στις καθημερινές τους συζητήσεις για το αν ήταν η εμφάνισή της μέσα στα πλαίσια της ευρέπειας, ή έκανε αυτό στο οποίο είναι πολύ αυστηροί οι Αμερικανοί, είχε ανάρμοστη συμπεριφορά σε ώρα που παρακολουθούν νεαρά παιδιά και αυτό συνήθως δεν το συγχωρούν εύκολα.

 

 

Προς το παρόν όλα είναι υπέρ της, μεγάλη δημοσιότητα, υιοθέτηση και εξώφυλλο από το περιοδικό Rolling Stone που δείχνει να πιστεύει ότι βρήκε την νέα Madonna, η Miley μάλιστα το απολαμβάνει και δηλώνει ότι από 16 μέχρι 18 ετών άκουγε συνέχεια Pixies!
Την πράγματι μεγάλη επιτυχία We Can't Stop που έφτασε όμως μέχρι το Νο 2, ακολούθησε το Wrecking Ball που από το Νο 22 πετάχτηκε στην κορυφή, όπου και παραμένει εκεί για δεύτερη εβδομάδα. 
 
 
 

Το αστείο είναι ότι το τραγούδι δεν φαίνεται να είναι τόσο μεγάλη επιτυχία, στο ραδιόφωνο είναι στο Νο 32 και οι πωλήσεις του προς το παρόν υστερούν έναντι του Roar της Katy Perry, αλλά και άλλων τραγουδιών.
 
Αυτό που έστειλε το τραγούδι στην κορυφή ήταν ο εντυπωσιακός αριθμός αυτών που το είδαν στο YouTube και δημιούργησαν μια κατάσταση ανάλογη με αυτήν του Ηarlem Shake του Baauer που καλά καλά τώρα δεν κυκλοφορεί λόγω προβλημάτων στα δικαιώματα που χρησιμοποίησε σαν σάμπλινγκ.
Το Billboard κάνει συνέχεια λάθη στον τρόπο μεθόδευσης δημιουργίας του τσαρτ και αντί να βελτιώνει την κατάσταση, χειροτερεύει τα πράγματα.
 
Είναι πραγματικά αδιανόητο να έχουν μεγαλύτερo βάρος στη δημιουργία του Ηot 100, τα κατεβάσματα στο YouTube και τα δωρεάν Streaming, από τις πωλήσεις.
Ποιός θα θυμάται σε μερικά χρόνια το Best Song Ever των One Direction που ανέβηκε αμέσως στο Νο 2 και ύστερα εξαφανίστηκε.
 
Βέβαια πάντα τα βίντεο έπαιζαν σημαντικό ρόλο στα τσαρτς, ένα παράδειγμα είναι το άλμπουμ του Peter Gabriel, Sledgehammer, το βίντεο στο ομώνυμο τραγούδι, δημιούργησε το μοναδικό του Νο 1,
 
 
 
ενώ σε αντίθεση με αυτό, μέτρια ήταν η επιτυχία του In Your Εyes που δεν είχε βίντεο, για να ακολουθήσει τρίτο σίνγκλ από το άλμπουμ με το Big Time που έγινε βίντεο και τοπ 10. Ποιό ακούγεται όμως σήμερα μετά από 27 χρόνια, το Ιn Your Εyes βέβαια που δεν είχε βίντεο και δεν προωθήθηκε στην εποχή του αλλά ο χρόνος το δικαίωσε. 
 
 
 
Αδικο σε σχέση με το παρελθόν είναι ότι τώρα ανεβαίνουν όλα τα τραγούδια κάθε καλλιτέχνη που είναι διαθέσιμα σε ψηφιακή μορφή, ενώ παλαιότερα το Billboard απαγόρευε την είσοδο στα τσαρτ, ή μετέπειτα ζήταγε συγκεκριμένες πωλήσεις, παράδειγμα το Thong Song του Sisquo που δεν είχε κυκλοφορήσει σαν σινγκλ, είχε φοβερό ραδιόφωνο και το βίντεο ήταν από τα πιο εντυπωσιακά, οι τότε όροι του τσαρτ, το περιόρισαν στο Νο 3.
 
 
 
Ποιός θα θυμάται λοιπόν το Wrecking Ball σε μερικά χρόνια....
 
Λουίζα Ζουγρή