Από παρέμβαση τού
Τώρα που το θέμα έφυγε από το πρωτοσέλιδο τού σάιτ , θα ήθελα να φέρω κάποιες αντιρρήσεις αν είναι επιτρεπτό . Ολοι μας έχουμε κάποιες στιγμές μερικά προβληματάκια στήν δόμηση σκέψης , μερικές λογικές αστοχίες , αν εκφράζονται από την ευγενική γραφίδα τής Ηλιάνας είναι μιά χαρά , όταν εκφράζονται με φανατισμό , εμμονές και κραυγές , τότε έχουμε πρόβλημα .
Τι μάς προκαλεί αυτές τις προσωρινές αστοχίες όμως ; Τα συνηθέστερα νομίζω είναι , αναλύουμε το Β παραβλέποντας το Α , προβάλλουμε την επιθυμία μας στην πραγματικότητα , προτεραιοποιούμε το δικό μας θέλω ενάντια στα θέλω τών άλλων , κτίζουμε σκέψεις και βγάζουμε συμπεράσματα πάνω σε απόψεις μας πού θεωρούμε σάν γεγονότα ενώ μπορεί να μήν είναι , και διάφορα άλλα .
Επί τού κειμένου , οι εκάστοτε πρωθυπουργοί έχουν διάφορες καλές και κακές ιδιότητες , η ιδιότητα που δεν κατέχουν και δεν θέλουμε να κατέχουν είναι αυτή τού προφήτη . Εχουμε τήν περσινή και φετεινή Απριλιάτικη δήλωση τού πρωθυπουργού , δεν σηματοδοτεί κάτι αυτό , δέν βγαίνουν ώς Πυθίες κάθε Απρίλη οι πρωθυπουργοί να προφητεύουν τα μελλούμενα , όμως δημιουργεί ένα συνειρμό στερούμενο λογικής . Μαζί με αυτό μπαίνει και το πείραμα τής Βαρκελώνης . Κατά την άποψη τού κειμένου , ο κάθε Απρίλη ενοχλητικός προφήτης θα έπρεπε να θεωρήσει το πείραμα στην Βαρκελώνη σάν ιστορικό γεγονός το οποίο το σύμπαν υποκλινόμενο , τοποθετεί με τρυφερότητα στό ράφι με τά θαύματα τής επιστήμης , καί ανοίξαν όλα λοιπόν άς πούμε , καί δυό μήνες μετά έστω , έστω λέμε , στήν απίθανη περίπτωση , απίθανο ήταν και πέρυσι τέτοια εποχή να πεθάνουν πάνω από 10.000 άνθρωποι στήν Ελλάδα , τα κρούσματα και οι θανάτοι σπριντάρουν και τότε τί ; Τα κλείνει όλα , τα πάντα εκτός από τα στόματα , τι θα πούμε ; ο αλήτης , ο ψεύτης , ο βλάκας , και θα έχουμε δίκιο .
Είναι γραμμένο με bold , το περί αντιμετώπισης τού πολιτισμού με τρόπο δευτερεύοντα από το κράτος , προφανώς για να δειχθεί η σημαντικότητα τής φράσης και να μήν ξεφύγει από το μάτι τού αναγνώστη . Απο πού προκύπτει αυτό ; Ολες , μα όλες οι επαγγελματικές τάξεις ζητάνε ιδιαίτερη μεταχείριση και αισθάνονται πολύ αδικημένες πού το κράτος δεν αναγνωρίζει την σημαντικότητα τους .
Μεγάλο πρόβλημα , το κράτος καλείται πάλι , για τα υγειονομικά πρωτόκολλα στίς συναυλίες . Τι να κάνουμε , τι να κάνουμε , ξύνουν το κεφάλι τους , ότι κάνουν και οι άλλοι ρε μονάκριβοι , αυτό να κάνετε .
Η προετοιμασία μίας συναυλίας χρειάζεται έξη μήνες . Λίγοι μού φαίνονται , γιατί όχι 46 μήνες ; Πολιορκούνται από προτάσεις τού εξωτερικού οι καλλιτέχνες ; οι μουσικοί και οι τεχνικοί απορρίπτουν δουλειές λόγω φόρτου εργασίας ; οι Δήμοι δέν προλαβαίνουν να επεξεργαστούν τίς χιλιάδες τών προτάσεων ; μήπως προλάβουν άλλοι να κλείσουν τούς συναυλιακούς χώρους ; Ελεος , αν μιά συναυλία θέλει έξη μήνες προετοιμασίας , συγγνώμη πού το λέω αλλά είναι δικό της πρόβλημα , όχι τής πραγματικότητας . Δεκάδες χιλιάδες επιχειρήσεων με αντικείμενο , πολυπλοκότητες και προβλήματα αδιανόητα για τόν χώρο τού πολιτισμού προσπαθούν να επιβιώσουν και κάποιες δεν το πετυχαίνουν , άν δεν κάνω λάθος οι συναυλίες διοργανώνονται από επιχειρήσεις , αν οι καλλιτέχνες οι ίδιοι κάνουν τίς επιχειρήσεις και μπράβο τους , τότε να αποδεχθούν τον επιχειρηματικό κίνδυνο .
Και στο τελευταίο bold περί σπουδαίου πολιτισμού . Αν δεν κάνω λάθος είμαστε στο 2021 , θα μπορούσε κάποιος να μάς πεί τα επιτεύγματα τής τελευταίας δεκαετίας τού Ελληνικού εμπλεκόμενου σε συναυλίες πολιτισμού ; Ποιά η συνεισφορά ; προσωπικά πιστεύω , και άς διαφωνήσει όποιος θέλει , η περασμένη δεκαετία υπήρξε το απόλυτο ξεβράκωμα τής ανυπαρξίας πολιτισμού με τήν λαική έννοια , για όλους , όχι για παρεούλες .
Τελειώνοντας , θέλουμε συναυλίες , ελευθερία κινήσεων και τα λοιπά , και αυτό δικαίως είναι κυρίως αίτημα τών νέων ; Εμβόλιο my friend , just do it , αλλιώς θα μοιάζουν με κακομαθημένα παιδάκια