«Ρόκ είναι ο Έλβις ο δυναμίτης, Βασιλειάδου και Αυλωνίτης, αυτοί είναι ρόκ!» λέει ο Σταμάτης Κραουνάκης στο αγαπημένο μας τραγούδι. Αν όμως βλέπατε το ντοκιμαντέρ του Βασίλη Μάρου «Η Αθήνα χορεύει ροκ εν ρολ», που γυρίστηκε γύρω στο 1957-58, θα διαπιστώνατε πως και η Βασιλειάδου και ο Αυλωνίτης διακωμωδούσαν από τη σκηνή του «Ακροπόλ» τη νέα χορευτική μόδα, που μόλις είχε εισβάλει στην Ελλάδα.
Θα μου πείτε, άλλο ήταν το ροκ εν ρολ στα χρόνια της αθωότητας και άλλο αυτό το μεταλλαγμένο, που συνηθίσαμε να αποκαλούμε «ροκ», κλείνοντας μέσα σε μια λέξη μια ολόκληρη σύγχρονη κουλτούρα. Δεν διαφωνώ καθόλου. Αλλά ας πούμε και για τον Βασίλη Μάρο τώρα. 1929-2002. Ο Βασίλης υπήρξε ένας εξαιρετικός κινηματογραφιστής, δημιουργός και της περίφημης «Τραγωδίας του Αιγαίου», που αναφερόταν στη Μικρασιατική καταστροφή.
Αν θέλετε να δείτε περισσότερα αποσπάσματα από την ταινία του «Η Αθήνα χορεύει ροκ εν ρολ» με αφηγητή τον Σταύρο Ξενίδη, σας πληροφορώ ότι υπάρχουν στη Μουσική βραδιά για τον Έλβις Πρίσλεϊ, που είχαμε φτιάξει με την Δάφνη Τζαφέρη το 1977, λίγο μετά τον θάνατο του Έλβις. Μας τα είχε παραχωρήσει ο ίδιος ο Βασίλης με την γνωστή γενναιοδωρία του.