Πιστεύει ότι το στούντιο και ο Martin Scorsese έκαναν έναν «κοινωνικό συμβιβασμό», αναθέτοντας τον Harvey Keitel στον ρόλο του λευκού μαστροπού Sport.
Ο Quentin Tarantino μοιράστηκε τις απόψεις του για την ταινία Taxi Driver, ισχυριζόμενος ότι ορισμένες επιλογές στο casting υποβάθμισαν το αρχικό σενάριο.
Ο σκηνοθέτης αφιέρωσε ένα κεφάλαιο από το τελευταίο του βιβλίο Cinema Speculation, για την ταινία του Martin Scorsese του 1976, την οποία έχει περιγράψει προηγουμένως ως «ίσως η σπουδαιότερη μελέτη χαρακτήρα σε πρώτο πρόσωπο που έχει γίνει ποτέ στον κινηματογράφο».
Παρά το γεγονός ότι ήταν μια από τις αγαπημένες του ταινίες, ο Tarantino επέκρινε το στούντιο Columbia Pictures και τον Scorsese, για την επιλογή της φυλής πολλών δευτερευόντων χαρακτήρων, υποστηρίζοντας ότι μείωσε το αρχικό σενάριο του σεναριογράφου Paul Schrader.
Ο σκηνοθέτης αναφέρεται στο χαρακτήρα του Sport, ο οποίος άλλαξε από μαύρος, όπως ήταν στο αρχικό σενάριο, σε λευκός και υποστηρίζει ότι η ταινία θα έπρεπε να είχε δείξει περισσότερες αλληλεπιδράσεις μεταξύ των μαύρων και του Travis Bickle (Robert De Niro) για να τονίσει ότι ο χαρακτήρας του ήταν ρατσιστής.
Στο βιβλίο του, ο Tarantino γράφει για τον Travis Bickle: «Η ταινία καθιστά προφανές ότι o πρωταγωνιστής βλέπει τους μαύρους άνδρες ως φιγούρες κακόβουλης εγκληματικότητας. Απωθείται από οποιαδήποτε επαφή μαζί τους. Θα πρέπει να φοβούνται ή τουλάχιστον να αποφεύγονται. Και αφού παρακολουθούμε την ταινία από τη σκοπιά του Travis, το ίδιο κάνουμε και εμείς».
Ο σκηνοθέτης συνεχίζει επικρίνοντας το γεγονός ότι ο σεναριογράφος Paul Schrader «ζητήθηκε από τους παραγωγούς και την Columbia Pictures να αλλάξει τον χαρακτήρα του Sport από μαύρο σε λευκό, επειδή οι φυλετικές εξεγέρσεις πριν μερικά χρόνια δεν είχαν ξεχαστεί».
Ο Tarantino συγκρίνει τις ανησυχίες του στούντιο σχετικά με την επιλογή ενός μαύρου ηθοποιού εκείνη την εποχή με την αντίδραση στην ταινία του 2012, Django Unchained. Ρωτάει: «Είναι δυνατόν η Columbia να δείλιασε για μια προκλητική ταινία όπως το Taxi Driver; Ναι, μετά από τριάντα χρόνια η Columbia Pictures δείλιασε για την αντίδραση στο Django Unchained».
Και πρόσθεσε: «Ποιος δεν μπορούσε να το χειριστεί αυτό; Το μαύρο κοινό; Ή μήπως είναι πιο πιθανό οι λευκοί που χρηματοδότησαν την ταινία να ήταν αυτοί που ένοιωσαν άβολα από το αρχικό σενάριο του Schrader; Τόσο άβολα που ο φόβος μαύρων ανδρών που προκαλούν βία στο σινεμά χρησιμοποιήθηκε ως δικαιολογία για να αλλάξει ο χαρακτήρας του Sport από μαύρος σε λευκός;»
Ενώ ο Tarantino κατηγορεί περισσότερο το στούντιο από ότι τον Scorsese, δεν αποφεύγει εντελώς από να τον κριτικάρει και αυτόν. «Όπως και να το δείτε, ο Scorsese, οι παραγωγοί Michael και Juia Philips και η Columbia Pictures, άλλαξαν τον χαρακτήρα του Sport από μαύρο σε λευκό διότι ήταν ένας κοινωνικός συμβιβασμός».