Κάθε μέρα ο Κώστας Ζουγρής επιλέγει και προτείνει στο Από τις 4 στις 5 τα άλμπουμ που ξεχωρίζει από κάποιο σημαντικό όνομα από τον χώρο της δισκογραφίας μαζί με ένα σύντομο βιογραφικό από το διαδίκτυο
Ο Louis Daniel Armstrong (4 Αυγούστου 1901 – 6 Ιουλίου 1971), με το παρατσούκλι "Satchmo", "Satch" και "Pops", ήταν Αμερικανός τρομπετίστας και τραγουδιστής. Υπήρξε μια από τις φυσιογνωμίες με τη μεγαλύτερη επιρροή στην τζαζ. Η καριέρα του διήρκεσε πέντε δεκαετίες και αρκετές εποχές στην ιστορία της τζαζ. Έλαβε πολλές διακρίσεις, συμπεριλαμβανομένου του βραβείου Grammy για την καλύτερη ανδρική φωνητική ερμηνεία για το Hello, Dolly! το 1965, καθώς και μια μεταθανάτια νίκη για το Grammy Lifetime Achievement Award το 1972, και την εισαγωγή στο National Rhythm & Blues Hall of Fame το 2017.
Ο Άρμστρονγκ γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Νέα Ορλεάνη. Έχοντας αναγνωριστεί στη δεκαετία του 1920 ως εφευρετικός τρομπετίστας και κορνέ, ο Άρμστρονγκ ήταν μια θεμελιώδης επιρροή στην τζαζ, μετατοπίζοντας το επίκεντρο της μουσικής από τον συλλογικό αυτοσχεδιασμό στη σόλο εκτέλεση Γύρω στο 1922, ακολούθησε τον μέντορά του, Joe "King" Oliver, στο Σικάγο για να παίξει στο Creole Jazz Band Κέρδισε φήμη σε μουσικούς διαγωνισμούς και η φήμη του έφτασε στον αρχηγό του συγκροτήματος Φλέτσερ Χέντερσον. Μετακόμισε στη Νέα Υόρκη, όπου έγινε γνωστός και μουσικά επιδραστικός σολίστ και καλλιτέχνης ηχογράφησης. Μέχρι τη δεκαετία του 1950, ήταν ένα εθνικό μουσικό είδωλο, βοηθούμενος εν μέρει από τις εμφανίσεις του στο ραδιόφωνο και στον κινηματογράφο και την τηλεόραση, εκτός από τις συναυλίες του.
Τα πιο γνωστά τραγούδια του περιλαμβάνουν τα "What a Wonderful World", "La Vie en Rose", "Hello, Dolly!", "On the Sunny Side of the Street", "Dream a Little Dream of Me", "When You're Smiling» και «When the Saints Go Marching In». Συνεργάστηκε με την Ella Fitzgerald κάνοντας τρεις δίσκους μαζί με την Ella and Louis (1956), την Ella and Louis Again (1957) και την Porgy and Bess (1959). Εμφανίστηκε επίσης σε ταινίες όπως A Rhapsody in Black and Blue (1932), Cabin in the Sky (1943), High Society (1956), Paris Blues (1961), A Man Called Adam (1966) και Hello, Dolly! (1969).
Με την άμεσα αναγνωρίσιμη, πλούσια, λεπτή φωνή του, ο Άρμστρονγκ ήταν επίσης ένας επιδραστικός τραγουδιστής και επιδέξιος αυτοσχεδιαστής, λύνοντας τους στίχους και τη μελωδία ενός τραγουδιού. Ήταν επίσης επιδέξιος στο scat τραγούδι. Μέχρι το τέλος της ζωής του Άρμστρονγκ, η επιρροή του είχε εξαπλωθεί στη δημοφιλή μουσική γενικά. Ο Άρμστρονγκ ήταν ένας από τους πρώτους δημοφιλείς αφροαμερικανούς διασκεδαστές που «πέρασε» σε μεγάλη δημοτικότητα με το λευκό (και το διεθνές) κοινό. Σπάνια πολιτικοποίησε δημοσίως τη φυλή του, προς απογοήτευση των ομοεθνών Αφροαμερικανών, αλλά έλαβε μια ευρέως δημοσιοποιημένη θέση για την αποδιάσπαση του διαχωρισμού στην κρίση του Λιτλ Ροκ. Μπόρεσε να έχει πρόσβαση στα ανώτερα κλιμάκια της αμερικανικής κοινωνίας σε μια εποχή που αυτό ήταν δύσκολο για τους μαύρους άνδρες.