ΕΛΛΗΝΙΚΑ 'Χορταστικός' Σωκράτης Μάλαμας '' Θέατρο Γης 2022'' Από από τις 4 στις 5, 10-06-2022 SHARES " data-services="facebook"> Ιούνιος 2022 μία ακόμα εντυπωσιακή παρουσία του Σωκράτη, μαζί του η Ιουλία Καραπατάκη Video Url Video Url Video Url Video Url ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΑ Μαίρη Λίντα, η φωνή της παραμένει δυνατή και αγαπημένη σε ηλικία 89 ετών, τραγουδά ακμαία και χαμογελαστή Η Μαίρη Λίντα τραγουδά στο Γηροκομείο όπου βρίσκεται ακμαία και χαμογελαστή ΕΛΛΗΝΙΚΑ Γιώργος Παπαστεφάνου: «Η Συννεφιασμένη Κυριακή είναι η απόδειξη ότι έχουμε πολιτισμό» Το δικό του θαυμασμό για το τραγούδι, ο Μάνος Χατζιδάκις τον είχε εκφράσει ήδη αρκετά χρόνια νωρίτερα, το 1950, όταν το έβαλε πρώτο-πρώτο στις «Έξι λαϊκές ζωγραφιές», μεταφέροντας στο πιάνο τον γιαλένιο ήχο τού μπουζουκιού. ΕΛΛΗΝΙΚΑ Εσένα που σε ξέρω τόσο λίγο - Σταύρος Ζώρας Στίχοι: Σταύρος Ζώρας Μουσική: Σταύρος Ζώρας
ΕΛΛΗΝΙΚΑ 'Χορταστικός' Σωκράτης Μάλαμας '' Θέατρο Γης 2022'' Από από τις 4 στις 5, 10-06-2022 SHARES " data-services="facebook"> Ιούνιος 2022 μία ακόμα εντυπωσιακή παρουσία του Σωκράτη, μαζί του η Ιουλία Καραπατάκη Video Url Video Url Video Url Video Url ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΑ Μαίρη Λίντα, η φωνή της παραμένει δυνατή και αγαπημένη σε ηλικία 89 ετών, τραγουδά ακμαία και χαμογελαστή Η Μαίρη Λίντα τραγουδά στο Γηροκομείο όπου βρίσκεται ακμαία και χαμογελαστή ΕΛΛΗΝΙΚΑ Γιώργος Παπαστεφάνου: «Η Συννεφιασμένη Κυριακή είναι η απόδειξη ότι έχουμε πολιτισμό» Το δικό του θαυμασμό για το τραγούδι, ο Μάνος Χατζιδάκις τον είχε εκφράσει ήδη αρκετά χρόνια νωρίτερα, το 1950, όταν το έβαλε πρώτο-πρώτο στις «Έξι λαϊκές ζωγραφιές», μεταφέροντας στο πιάνο τον γιαλένιο ήχο τού μπουζουκιού. ΕΛΛΗΝΙΚΑ Εσένα που σε ξέρω τόσο λίγο - Σταύρος Ζώρας Στίχοι: Σταύρος Ζώρας Μουσική: Σταύρος Ζώρας
ΕΛΛΗΝΙΚΑ Μαίρη Λίντα, η φωνή της παραμένει δυνατή και αγαπημένη σε ηλικία 89 ετών, τραγουδά ακμαία και χαμογελαστή Η Μαίρη Λίντα τραγουδά στο Γηροκομείο όπου βρίσκεται ακμαία και χαμογελαστή
ΕΛΛΗΝΙΚΑ Γιώργος Παπαστεφάνου: «Η Συννεφιασμένη Κυριακή είναι η απόδειξη ότι έχουμε πολιτισμό» Το δικό του θαυμασμό για το τραγούδι, ο Μάνος Χατζιδάκις τον είχε εκφράσει ήδη αρκετά χρόνια νωρίτερα, το 1950, όταν το έβαλε πρώτο-πρώτο στις «Έξι λαϊκές ζωγραφιές», μεταφέροντας στο πιάνο τον γιαλένιο ήχο τού μπουζουκιού.