Ποιος είναι ο Ελληνοαλβανός ράπερ που τοποθετεί τον εαυτό του κάπου ανάμεσα στον Ιησού και τον Μάικλ Τζάκσον, πυροβολεί με χυδαίες ύβρεις τον Μητσοτάκη, τον Αντετοκούνμπο, ακόμη και τον νεκρό Παντελίδη και, παρόλο που αποσύρει τα τραγούδια του από το YouTube, πουλάει τρελά
Ο ίδιος φοβάται ότι θα χάσει τη ζωή του, πολλοί άλλοι όμως φοβούνται ότι ο Sin Boy έχει χάσει τα λογικά του - και κατά το κοινώς λεγόμενο «κρίμα, νέο παιδί να το ’χει κάψει» κ.λπ.
Τις τελευταίες ημέρες το μυαλό του μοιάζει να λειτουργεί στους ρυθμούς ενός ιδιότυπου ραπ γουέστερν -σκηνοθετημένο ενδεχομένως από κάποιον με την αιμοβόρο αισθητική του Ταραντίνο: ο Sin Boy εισέρχεται με φόρα στο φανταστικό σαλούν της προσωπικής του Αγριας Δύσης και τραβά ταυτόχρονα και τα δύο του περίστροφα. Ρίχνει στον Παντελή Παντελίδη («Ο αλκοολικός που εντελώς κατά τύχη πέθανε επειδή τράκαρε μεθυσμένος»), τον Γιάννη Αντετοκούνμπο («ένας μαύρος που νιώθει τόσο Ελληνας που έφτιαξε μάρκετινγκ Greek Freak»), τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο, τους Εβραίους, τους Illuminati, τον Κυριάκο Μητσοτάκη, τον ΑΝΤ1 - μεταξύ πολλών, πάρα πολλών άλλων.
Σαν σίριαλ κίλερ που εκτονώνεται σκορπώντας τις εικονικές του σφαίρες προς κάθε κατεύθυνση, ο Sin Boy παρουσιάζεται διψασμένος για τυφλή εκδίκηση. Το τι του έκαναν και ποιοι του το έκαναν επί του παρόντος είναι γνωστό μόνο στον ίδιο. Ούτε μπορεί κάποιος να συναγάγει από τις αντιδράσεις του το πώς ο Sin Boy έχει αδικηθεί και πληγωθεί. Για παράδειγμα, γιατί αφαίρεσε τα βιντεοκλίπ σχεδόν όλων των τραγουδιών του από το YouTube; Ποιον σκοπεύει να τιμωρήσει με αυτό το αντίποινο; Τελικά εκδικείται αυτούς που τον ανέδειξαν στον πιο δημοφιλή καλλιτέχνη στην Ελλάδα το 2019, εκτοξεύοντας το «Mama» στην εξώκοσμη σφαίρα των 50 εκατομμυρίων θεάσεων.
Σε ένα ντελίριο λεκτικής βίας, με αλλεπάλληλες αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο Sin Boy καταγγέλλει σκοτεινές και φονικές ραδιουργίες εις βάρος του, ανάκατες με ένα ακατάσχετο υβρεολόγιο. Το οποίο ακόμη και στα greeklish που χρησιμοποιεί παγίως ο ράπερ-τραγουδιστής προξενεί οξύ άλγος στα μάτια του αναγνώστη με τις τρομακτικές ασυνταξίες και ανορθογραφίες. Παράλληλα καίει τα λεφτά του, αναβαπτίζεται «Lil Jesus» διότι, όπως έγραψε, «όλους τους καλλιτέχνες με το δικό μου ταλέντο, στο τέλος τους σκοτώνουν. Γι’ αυτό θα αλλάξω το όνομά μου για να δώσω ελπίδα ότι υπάρχει καλλιτέχνης στη μουσική βιομηχανία που τα κατάφερε χωρίς να χρειαστεί να στερηθεί τη ζωή του».
Αν ζούσε σήμερα ο θρυλικός Χάντερ Τόμσον, ο πατέρας του βιωματικού στυλ γραφής γκόνζο (το οποίο δεν θα είχε εφευρεθεί ποτέ αν δεν υπήρχαν ναρκωτικά και παραισθησιογόνα), πιθανώς να παραχωρούσε στον Sin Boy μερικές γραμμές στο βιβλίο του «Φόβος και μίσος στο Λας Βέγκας». Ωστόσο, αν ο Ελληνοαλβανός ράπερ θέλει να γίνει ήρωας και μάρτυρας στα μάτια του εαυτού του, οι υποτιθέμενοι εχθροί του είναι ταυτόχρονα και θύματα. Και δεν περιορίζονται σε όσους έτυχε να διεγείρουν την οργή του.
Θύματα των αλυσιδωτών εκρήξεων του Sin Boy είναι λίγο-πολύ όσοι εκτίθενται στην ειδησεογραφία που καλύπτει κάθε επεισόδιο από το δημόσιο αμόκ του. Μετά την ουρανοκατέβατη επιτυχία του περιβόητου «Mama» -και όχι μόνο- και τον απότομο πλουτισμό του που του επιτρέπει να τρέφει την οικογένειά του αλλά και να πετάει μάτσα τα χαρτονομίσματα στον Μάρκο Σεφερλή, ο Sin Boy κατάφερε κάτι εξίσου αξιοπρόσεκτο: να ασκήσει ένα αντίστροφο bullying σε κάθε Ελληνα που, εκών-άκων, ασχολείται μαζί του. Ανακατεύοντας κάθε είδους θεωρία συνωμοσίας με τον κίνδυνο που διατρέχει η ζωή του, την αυτοκτονία, τον Ιησού, τον Καζαντζίδη, τον Σεφερλή μαζί με τα πανταχού παρόντα και παντοδύναμα «συμφέροντα» που σχεδιάζουν κρυφά να τον βγάλουν από τη μέση κ.λπ., ο Sin Boy ενοχλεί. Ισως μάλιστα και να παρενοχλεί με τον επίμονο, επιθετικό, δηλητηριώδη παραλογισμό του.
Αν ο Sin Boy είχε προσχεδιάσει το μπαράζ των επιθέσεών του στην επικαιρότητα, αναμφίβολα πέτυχε τον στόχο του και ήδη δρέπει καρπούς. Το μόνο εναπομείναν βίντεο στο YouTube είναι αυτό του ελληνοαλβανικού κομματιού «Gigi», μια περσινή δημιουργία. Σε αυτό ο Sin Boy, μολονότι πρωταγωνιστεί και κυριαρχεί, τυπικά εμφανίζεται ως φιλοξενούμενος αστέρας δίπλα στην μελαχρινή και σέξι Αλβανίδα τραγουδίστρια Rina. Αποσύροντας οποιοδήποτε άλλο επίσημο κλιπ, το κοινό μοιραία ακολουθεί τον Sin Boy στο «Gigi» - εξ ου και τα 55 εκατομμύρια views του συγκεκριμένου κομματιού.
Στο οποίο, παρεμπιπτόντως, ο ράπερ ακούγεται να μουρμουρίζει μέσα από τα δόντια του ρίμες όπως «Αν θες να τα πούμε / Πάρε στο μάνατζερ και θα δούμε / Τ’ αλάνια της Ελλάδας όλα μ’ ακούνε» και «Τώρα είμαι Gigi baby / Φωνάζουν τ’ όνομά μου σαν του Bieber» ή «Με βγάζουν στόρι, στόρι, στόρι / κι η γιαγιά σου μ’ αναγνωρίζει, yeah / Πετάμε πάλι σ’ άλλη πόλη / Από το ραπ βγάζω όσα η Βίσση, yeah / Αναπάντητη κλήση, yeah / Ησυχο να μ’ αφήσει/ Τόσες μηνύσεις έχω στο σπίτι / Βάζω δικηγόρο να μιλήσει, yeah/ Η μπίζνα μου μέσα στο trap house, yeah / Κάθε βράδυ σ’ άλλο penthouse / Τόσα ξενύχτια για να πετύχω / Απ’ τα πεντάστερα κάνω το checkout».
Οσοι από τους οπαδούς του Sin Boy δεν αρκούνται σε αυτό το παραλήρημα με τις προκλητικές αυτοαποθεωτικές ατάκες, μπορούν να αναζητήσουν ένα άλλο ξέσπασμα χωρίς μέτρο - καθ’ οιανδήποτε έννοια. Πρόκειται για ένα βίντεο χωρίς κινούμενη εικόνα, με μια παγωμένη φωτογραφία του Sin Boy και τη φωνή του να ακούγεται σε μια πρόχειρη ηχογράφηση, με μουσική υπόκρουση Σφακιανάκη και Καζαντζίδη.
Σε αυτό το ακίνητο βίντεο, ο Sin Boy υποτίθεται πως εξηγεί αναλυτικά τους λόγους που τον οδήγησαν στις ακατανόητες ενέργειες των προηγούμενων ημερών. Ιδού μερικά διαλεχτά αποσπάσματα: «Στην αρχή όταν ξεκίνησα να πολεμάω αυτά τα ζώα, χρησιμοποίησα την ίδια στρατηγική που ήξερα ότι θα μου κάνουν. Ηξερα ότι θα με έβγαζαν τρελό, γι’ αυτό τους έδωσα όπλο, να έχουν να στηρίζουν μέχρι το τέλος. Για να παίξω το παιχνίδι τους, την ημέρα που ήταν να πραγματοποιηθεί η δολοφονία μου, τους έστειλα ένα βίντεο που χορεύω Μάικλ Τζάκσον. Και τους λέω ότι ακόμη και να με σκοτώσετε θα αναστηθώ και πάλι γιατί είμαι ο Ιησούς Χριστός και θα έρθω πάλι να σας γ... τη μάνα.
Αυτός είναι ο λόγος που άρχισαν να προωθούν ότι είμαι τρελός και ότι έχω αυτοκτονικές τάσεις όσο εγώ τους γλεντούσα». Παρακάτω ο Sin Boy περνά στη συνωμοσιολογία αυτή καθαυτή εις βάρος του, η οποία έχει και σαφέστατο πολιτικό χαρακτήρα: «Δηλώνω υπεύθυνα πως δεν έχω καμία πρόθεση να αυτοκτονήσω κοντά σε καμία εκκλησία επειδή πιστεύω πως θα αναστηθώ. Ο,τι έχει να κάνει με αυτοκτονία μου κοντά σε εκκλησιαστικό χώρο δεν ήταν αυτοκτονία και ήταν δολοφονία μου από την τωρινή κυβέρνηση και τα άτομα που ’θελαν να με σκοτώσουν εξαρχής για τα συμφέροντά τους». Ο Sin Boy δεν διστάζει να κατονομάσει τον νυν πρωθυπουργό της χώρας ως προσωπικό του διώκτη αλλά και... εμπρηστή: «Αμα δείτε συνέντευξη του Μητσοτάκη που, επαναλαμβάνω, ευθύνεται για τη φωτιά στο Μάτι, δεν ανέφερε καν το όνομά μου σαν κοινού θνητού. Είπε αυτός είναι “ο Μαμά”, δεν είπε “αυτός είναι ο Sin Boy”». Ολέθριο και ασυγχώρητο σφάλμα του πρωθυπουργού.
Ακούει το Μαξίμου;
Από τα πυρά του ράπερ δεν γλιτώνει ούτε ο ΑΝΤ1, ούτε ο Παναθηναϊκός, παρόλο που εκ παραδρομής και συγχύσεως ταυτίζει τον πρόεδρο του μιντιακού ομίλου με εκείνον του αθλητικού συλλόγου. Και με έναν ακροβατικό συλλογισμό βάζει στη μέση και τον Γρηγόρη Αρναούτογλου: «Επίσης, καταλαβαίνω ότι ο ιδιοκτήτης του ΑΝΤ1 έχει και τον Παναθηναϊκό κι αυτά που λέει εξοργίζουν τους fans του ΠΑΟ και τους στρέφουν εναντίον μου. Αν υπάρχει έστω, έστω και μία ελπίδα να ’χω πέσει έξω για τον πρόεδρο του Παναθηναϊκού, τότε θέλω να αναλάβει όλη την ευθύνη για την πολιτική προπαγάνδα ο Αρναούτογλου. Να βγει δημόσια και να πει “ναι, έγιναν αυτά που λέει ο Sin Boy στην εκπομπή. Ναι, λαδώθηκα από το Μητσοτάκη να τη σαμποτάρω, γιατί οι εκλογές ήταν κοντά και ο Sin Boy θα έστρεφε τη νεολαία να πάει να ψηφίσει δίκαια τον Αλέξη Τσίπρα”».
Ο Sin Boy αναφέρεται στην τηλεοπτική συνέντευξη που έδωσε τον περασμένο Μάιο στον Γρηγόρη Αρναούτογλου στο «2Night Show». Σε αυτή του την εμφάνισή του ως μεταμεσονύκτιος προσκεκλημένος υποτίθεται πως είχε εκφράσει την ευγνωμοσύνη του στον Τσίπρα, ο οποίος «βοήθησε πολύ την οικογένεια και την καριέρα μου, με τα επιδόματα, τα κουπόνια για σούπερ μάρκετ» κ.λπ. Ο Sin Boy καταγγέλλει ότι αυτές οι βαρυσήμαντες πολιτικές του δηλώσεις κόπηκαν στο μοντάζ και δεν ακούστηκαν ποτέ, κάτι που -εύλογα- τον ενόχλησε.
Διότι ο ράπερ ήθελε να ανταποδώσει το καλό που του έκανε ο Αλέξης. Η αγαθή προαίρεση του Sin Boy ήταν να βοηθήσει όσο μπορούσε με το στάτους του υπερεπιτυχημένου και δημοφιλούς καλλιτέχνη τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ στον προεκλογικό του αγώνα. Και ο Sin Boy ολοκληρώνει την παρουσίαση των θέσεών του με άλλον έναν συλλογισμό που πυρπολεί ακόμη και το τελευταίο απομεινάρι ορθολογισμού: «Γιατί δεν μου κάνει μήνυση ο ΑΝΤ1 που τον κατηγόρησα ότι έκανε πολιτική προπαγάνδα; Δέχτηκα απειλές για τη ζωή μου, για να κόψουν από το μοντάζ αυτά που είπα για τον Αλέξη Τσίπρα μία εβδομάδα πριν τις εκλογές». Επιχείρημα ακατάρριπτο, ομολογουμένως, στη βάση του συλλογισμού «λέω ό,τι να ’ναι και αφού δεν μου κάνουν μήνυση, έχω δίκιο».
Γκάνγκστα από τη Νέα Ιωνία
Οταν στις ΗΠΑ σκοτώνονταν -μεταξύ τους και τελικά ο καθένας μόνος του- οι βασιλιάδες της ραπ, ο Τούπακ Σακούρ και ο Notorious B.I.G. ο νυν Sin Boy και τότε Αγκουστίν Γκέκα ήταν μόλις 2-3 ετών. Ηταν απλώς ένα ζωηρό αγοράκι γεννημένο στο φτωχικό περιβάλλον μιας οικογένειας μεταναστών από την Αλβανία. Μεγάλωνε στον Περισσό και τη Νέα Ιωνία και ενίοτε υφίστατο περιθωριοποίηση από τον ρατσισμό των «αυτοχθόνων» συνομηλίκων του. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, προς το τέλος της δεκαετίας του ’90 δεν ήταν σε θέση να γνωρίζει ότι στην Αμερική βρισκόταν σε κυριολεκτικά πολεμική έξαρση το φαινόμενο της γκάνγκστα ραπ. Αμέτρητα κομμάτια από δεκάδες καλλιτέχνες και γκρουπ μιλούσαν για άγρια εγκλήματα, για βία και αιματοχυσία, αποθέωναν κάθε είδους παραβατικότητα. Και, βέβαια, πουλούσαν εκατομμύρια CD.
Σωστός ράπερ ήταν ο βλάσφημος και, ει δυνατόν, ο παράνομος. Αυτό το δόγμα μολονότι ατόνησε συν τω χρόνω εξακολουθεί να προσελκύει προσήλυτους ακόμη και σήμερα. Και μολονότι είναι αμφίβολο αν ο Sin Boy έχει έστω ακούσει ότι υπήρξαν τύποι που λατρεύτηκαν σαν ημίθεοι προτού γίνουν κόσκινο από τις σφαίρες, πεταμένα πτώματα στη μέση κάποιου δρόμου περίπου στη δική του ηλικία, εκείνος προσπαθεί να προωθήσει μια εικόνα του εαυτού του σαν καταραμένου και «επικίνδυνου για το σύστημα» γκάνγκστα ράπερ. Επιδεικνύει σαν παράσημα τις συλλήψεις του από την Αστυνομία -σε απροσδιόριστο παρελθόντα χρόνο και πάντα για κατοχή μπάφου-, βυσσοδομεί κατά ριπάς και κατά το δοκούν εναντίον οιουδήποτε περάσει από το στόχαστρό του. Θυμίζει λίγο το κίνημα του πανκ των 70s, εκείνου του σαρωτικού ρεύματος μουσικής και φέρεσθαι το οποίο αποκαθήλωνε και τσαλαπατούσε με μανία κάθε κατεστημένη αξία.
Ωστόσο, η διαφορά ανάμεσα, π.χ., στους Sex Pistols και τον Sin Boy είναι ότι εκείνοι ήταν άξιοι να αφήσουν το ίχνος τους στην Ιστορία της τέχνης και της παγκόσμιας ποπ κουλτούρας, ενώ τύποι σαν κι εκείνον απλώς προκαλούν, απασχολούν και προβληματίζουν φίλους και μη για την πνευματική τους ισορροπία. Μοιραία όμως, εξαιτίας της έλλειψης οποιουδήποτε υποβάθρου, οι Sin Boy αυτού του κόσμου εξατμίζονται στη συλλογική λήθη μόλις η ίδια τους η γραφικότητα εξουδετερώσει τον κακόηχο σαματά που παράγουν.
Πηγή: Πρώτο Θέμα