Έπειτα από το "διάλειμμα" με την ενασχόληση του με τις κινηματογραφικές ταινίες/musical και ενώ η μουσική του καριέρα δεν βρισκόταν στα καλύτερα της, ο Elvis επιχειρεί ένα restart την περίοδο '68-'69 και κυκλοφορεί κατά την διάρκεια ενός studio session στο Memphis τον δίσκο "From Elvis in Memphis" (Ιούνιο του 1969), που περιείχε αριστουργηματικά τραγούδια όπως τα "Suspicious Minds", "Don't Cry Daddy, "Kentucky Rain" και "In the Ghetto".
Οι live εμφανίσεις του στο Las Vegas (με προτροπή φυσικά του δαιμόνιου ατζέντη του και καθοδηγητή του, Tom Parker) μπροστά σε ένα κοινό αποτελούμενο από κυρίες με ακριβά φορέματα και κυρίους σε καλοραμμένα κοστούμια ίσως θεωρήθηκαν από κάποιους ως "ξεπούλημα" της εικόνας του, όμως έκαναν πάταγο και πρόσθεσαν πολλά μηδενικά στις τραπεζικές καταθέσεις του. Αυτό το γεγονός όμως δεν μπορούσε να καθυποτάξει την υπέροχη χροιά της φωνής του και την περίφημη κίνηση των γοφών του, σε μία εποχή που ακόμη βρισκόταν σε καλή κατάσταση και δεν είχε παραδοθεί στις καταχρήσεις.
Σύμφωνοι, ο Elvis δεν ανακάλυψε το rock'n'roll, αλλά είναι μετρημένοι στα δάκτυλα οι καλλιτέχνες που μπορούσαν με τέτοια άνεση να ερμηνεύσουν τραγούδια από rock & roll, gospel, blues, pop, R'n'B έως και country. Η ζεστή βαθειά βελούδινη φωνή του, σε συνδυασμό με μία καινοφανή κινησιολογία για την εποχή του, επικουρούμενη από μία εντυπωσιακή clean cut κορμοστασιά και ένα σχεδόν "ηλεκτρικό" χαμόγελο, διαμόρφωναν όλο το "πακέτο" που διέθετε, εξηγώντας εν πολλοίς γιατί παραμένει ακόμη ένα φαινόμενο και ο ένας και μοναδικός ..."The King" !
Το "Suspicious Minds" (1968), μια σύνθεση του Mark James που έγραψε και το "Always on My Mind", υπήρξε το 18ο και τελευταίο Νο 1 του Elvis στις ΗΠΑ.