Οι συντεχνίες πάντα προηγούνται στα επιδόματα και διεκδικήσεις

Οι συντεχνίες πάντα προηγούνται στα επιδόματα και διεκδικήσεις

Ενα βασικό κριτήριο πολιτισμού μιάς κοινωνίας είναι ο βαθμός προστασίας τών αδύναμων πολιτών , τών πραγματικά αδύναμων όπως σωστά γράφεις .Πολύ πετυχημένη η σύνδεση καλλιτεχνών και οικοδόμων , όχι γιατί κάποιος από τούς δυό δικαιούται κάτι παραπάνω από τον άλλον , αλλά γιατί αναδεικνύει τήν δύναμη τών συντεχνιών στίς διεκδικήσεις , και να μήν ξεχνάμε ότι υπάρχουν και άνθρωποι χωρίς τήν δυνατότητα εκπροσώπησης , έχουμε κι εδώ Eleanor Rigby και Βερόνικες .

Υπάρχει σε ένα μέρος τής κοινωνίας μία κάποια ενόχληση για τα αιτήματα τών καλλιτεχνών όχι γιατί δεν είναι δίκαια , αλλά εκφράζονται με ένα τρόπο πού θυμίζει απαίτηση κακομαθημένων κανακάρηδων , συμπεριφέρονται με τρόπο εχθρικό πρός τούς υπολοίπους , καί κυρίως προκαλούν μιά οδυνηρή έκπληξη , έναν εαυτουλισμό και μιά αδιαφορία για τούς άλλους πού δέν συνάδει με αυτό πού το κοινό πιστεύει ότι ένας καλλιτέχνης είναι . Δέν ξέρω αν φταίει η ρητορική τού Υπουργείου ή το πώς επεξεργάζονται τα αυτιά τών καλλιτεχνών τίς πληροφορίες , μάλλον και τα δύο πιστεύω .

Οποιες ενισχύσεις δόθηκαν πέραν τών 800 ευρώ πού τα πήραν σχεδόν όλοι ( και οι καλλιτέχνες ) , καί κάποιων επιδομάτων με εξαιρετικά ευνοικούς όρους για τούς καλλιτέχνες σε σχέση με τούς κοινούς εργαζόμενους , είχαν να κάνουν με το ποσοστό μείωσης πωλήσεων και παροχής υπηρεσιών τού 2020 σε σχέση με το 2019 καί αφορούσαν πολύ μικρά κρατικά δάνεια ( 4.000 -12.000 κυρίως γιά όσους είχαν πέραν τής μείωσης πωλήσεων καί 1-2 εργαζόμενους ) . Εκεί έρχεται το "μαύρο" αδήλωτο χρήμα , ΔΕΝ υπάρχουν στοιχεία για το πέρυσι αφού δουλεύουν κυρίως μαύρα , με τι στοιχεία θα γίνει η σύγκριση και η διάκριση τών πραγματικά αδύναμων ? Θα πεί κάποιος , δώστε κάτι σε όλους . Εχετε ιδέα πόσοι δηλώνουν καλλιτέχνες στήν Ελλάδα ?

Δέν χρειάζεται επαγγελματική έδρα , δέν χρειάζονται σπουδές , ο καθέναςμπορεί να δηλώσει τόν εαυτό του σάν γενικότερα καλλιτέχνη έστω και άν μία και μόνη φορά στην ζωή του έκανε κάτι καλλιτεχνικό εντός ή εκτός εισαγωγικών , και είναι πολύ περισσότεροι από όσους φαντάζεται κάποιος . Είμαστε τίγκα σε αυτοχαρακτηρισμένους σάν εικαστικούς , ζωγράφους , εκτελεστές καλλιτεχνικού έργου κλπ .Οι περισσότεροι από αυτούς είναι χομπίστες , βαριεστημένοι κληρονόμοι και wannabe famous. Και με τούς πραγματικά αδύναμους πού δεν είναι και λίγοι τι θα γίνει ρε φίλε?

Δύσκολο , πολύ δύσκολο θέμα , όμως μία βουταρία χρημάτων σε όποιον νάναι δεν είναι η λύση . Εδώ τό κράτος δηλώνει αδυναμία , τελικά θα μοιράσει δεξιά αριστερά επί δικαίων και αδίκων , αλλά ίσως έχει έρθει η ώρα οι καλλιτέχνες να μήν απαιτούν τυφλά , καιρός είναι να δούν τίς δικές τους ευθύνες στο αδιέξοδο πού τόσα χρόνια υπηρετούσαν .

Ομως κάποια ερωτήματα ξυπνάνε και ρωτάνε .Τό "μυστικό" τής μαυρίλας ήταν άγνωστο στούς καλλιτέχνες ; όχι , συνεπώς μέχρι τώρα καλά γινόταν ; και σε τι βαθμό συνέβαινε αυτό ; oι καλλιτέχνες τι έκαναν ; να υποθέσω ότι επικαλούντο πώς η καλλιτεχνική τους φύση ήταν αναντίστοιχη με φόρους και συναφείς αηδίες ; Ολα αυτά πού κατά το κείμενο του Νότη Μαυρουδή οφείλει η Κυρία (έλεος) στούς "νεοπρολετάριους" ( διπλό έλεος) , έχει περάσει ποτέ από τήν υπερβολικά απασχολημένη για να δεί γύρω της σκέψη τών καλλιτεχνών ότι αποτελούν κτήμα σε βαθμό κοινοτοπίας τών τριγύρω ανθρώπων ;Αυτή η καλλιτεχνική ευαισθησία ποτέ δέν βρήκε , δέν άκουσε ένα πρόσταγμα από τούς ανώνυμους τριγύρω ; κινητοποιείται μόνο από κομματικές προσταγές και από τήν δυσφορία πού γεννιέται όταν ο χρόνος και οι ιδεοληψίες τραγικά συνθλίβονται μπροστά στην πραγματικότητα ;

Για να τελειώνω γιατί βαρέθηκα , πείτε μας , κάντε μία πρόταση , τί θέλετε , πόσα θέλετε , εσείς οι διαφορετικοί από τούς υπολοίπους εμάς , εμείς εδώ θα είμαστε άοκνοι καί πρόθυμοι υπηρέτες τών μεγαλειοτήτων σας ,σάν άδολοι υπήκοοι και ακόλουθοι τής χρονικής σας αναντιστοιχίας , Κουασιμόδοι με την καμπούρα μας γεμάτη από τα σφάλματα όλων , πείτε μας εσείς οι Θείοι χαρισματικοί προλετάριοι τόν τρόπο να είμαστε οι καλύτεροι δούλοι σας .

neverwill