Θέατρο στη Στέγη - Η Ιζαμπέλ Ιπέρ μεταμορφώνεται σε θεά, βασίλισσα, ιερή πόρνη, ερωτευμένη αυτόχειρα, ασυμβίβαστη σύγχρονη γυναίκα και ζωντανό είδωλο του αυτοκαταστροφικού πάθους...

Θέατρο στη Στέγη - Η Ιζαμπέλ Ιπέρ μεταμορφώνεται σε θεά, βασίλισσα, ιερή πόρνη, ερωτευμένη αυτόχειρα, ασυμβίβαστη σύγχρονη γυναίκα και ζωντανό είδωλο του αυτοκαταστροφικού πάθους...

Η Ιζαμπέλ Ιπέρ μεταμορφώνεται σε θεά, βασίλισσα, ιερή πόρνη, ερωτευμένη αυτόχειρα, ασυμβίβαστη σύγχρονη γυναίκα και ζωντανό είδωλο του αυτοκαταστροφικού πάθους και γίνεται ξανά η ακαταμάχητη μούσα του κορυφαίου Πολωνού σκηνοθέτη Κριστόφ Βαρλικόφσκι.

Μια αληθινή σταρ, με περισσότερες από εκατό ταινίες και ρόλους-φετίχ στο ενεργητικό της, βραβευμένη στις Κάννες και στη Βενετία, καταφθάνει στη Στέγη για ένα συγκλονιστικό ρεσιτάλ μεταμορφώσεων από τις 20 έως τις 22 Δεκεμβρίου 2016 στην Κεντρική Σκηνή.

Phaedras 331 p

Οι Phaedra(s) είναι ένας παιγνιώδης όσο και μεγαλειώδης σκηνικός στοχασμός για τον έρωτα ανά τους αιώνες, με αφορμή τον Ευριπίδη, τον Σενέκα και τρεις σύγχρονούς μας λογοτέχνες, σε σύλληψη και σκηνοθεσία ενός από τους κορυφαίους σκηνοθέτες των καιρών μας: του Πολωνού εικονοκλάστη Κριστόφ Βαρλικόφσκι.

Εγκιβωτίζοντας τον οχταμελή θίασό του σε ένα αρχιτεκτονικής υφής σκηνικό απαράμιλλης αισθητικής, ο Βαρλικόφσκι ξετυλίγει μια ιδιοσυγκρασιακή ελεγεία για τον έρωτα, βάζοντας σεκάνς από την Ψυχώ του Alfred Hitchcock και από το Θεώρημα του Pier Paolo Pasolini να διασταυρώνονται με τα ριφ της ηλεκτρικής κιθάρας και τις πυρφόρες ερμηνείες ενός εξαιρετικού θιάσου, με επικεφαλής την Ιπέρ.

Phaedras 514 p

Η εικονοκλαστική παράσταση Φαίδρες βασίζεται σε ένα περίτεχνο μωσαϊκό κειμένων, με αναφορές εξίσου στους αρχαίους ελληνικούς μύθους όσο και την ποπ κουλτούρα, τη φιλοσοφία και τη σύγχρονη πολιτική. Αποσπάσματα από τις τραγωδίες Ιππόλυτος του Ευριπίδη και Φαίδρα του Σενέκα διασταυρώνονται με τρία σύγχρονα έργα: το Φαίδρας έρως της εμβληματικής Βρετανίδας αυτόχειρας δραματουργού των ‘90ς, Σάρα Κέην, το μυθιστόρημα Ελίζαμπεθ Κοστέλο του Νοτιοαφρικανού νομπελίστα Τζ. Μ. Κουτσί και τα κείμενα του Καναδο-Λιβανέζου Ουασντί Μουαουάντ.

20 – 22 Δεκεμβρίου 2016 | 20:00 | Κεντρική Σκηνή

Συντελεστές:

Κείμενα: Wajdi Mouawad / Sarah Kane / J.M. Coetzee

Σκηνοθεσία: Krzysztof Warlikowski

Δραματουργία: Piotr Gruszczyński

Σκηνικά & Κοστούμια: Małgorzata Szczęśniak

Φωτισμοί: Felice Ross

Πρωτότυπη Μουσική: Paweł Mykietyn

Βίντεο: Denis Guéguin

Χορογραφίες: Claude Bardouil, Rosalba Torres Guerrero

Μακιγιάζ, κομμώσεις & περούκες: Sylvie Cailler, Jocelyne Milazzo

Ήχος: Thierry Jousse

Σύνθεση της μουσικής που παίζεται επί σκηνής: Bruno Helstroffer

Με τους: Isabelle Huppert, Agata Buzek, Andrzej Chyra, Alex Descas, Gaël Kamilindi, Norah Krief, Grégoire Léauté, Rosalba Torres Guerrero

Βοηθός Σκηνοθέτη: Christophe Sermet

Συνεργάτης Ενδυματολόγου: Géraldine Ingremau

Ασκούμενος βοηθός σκηνοθέτη: Matthieu Dandreau

Εκγύμναση κειμένου για τον Andrzej Chyra: Maciej Krysz

Εμψύχωση κούκλας: Coralie Leguevaque, Claire Vialon

Κοσμήματα: Marina Gendre

Γούνες: Frédéric Keskinides

Γλυπτική ζώου: Gladys Le Bihan

Κατασκευή κοστουμιών: Atelier de création du Moulin Rouge

Κατασκευή σκηνικών: Atelier de construction de l'Odéon-Théâtre de l'Europe

Ηχογράφηση μουσικής: Paweł Mykietyn (ηλεκτρονική μουσική), Paweł Stankiewicz (ηλεκτρική κιθάρα), Sebastian Wielądek (αραβικό φλάουτο και ντουντούκ)

Ηχοληψία: Jarek Regulski

Το τραγούδι “Al-Atlal”, σε στίχους του ποιητή Ibrahim Nagi, μελοποιήθηκε από τον Riad Sunbati για τη θρυλική ντίβα Oum Kalthoum

>> https://www.sgt.gr/gre/SPG1791